Bu Ay Neler Okudum? / Aralık 2015

Aralık 31, 2015

     


Merhaba arkadaşlar, 2015'in son gününü nasıl geçiriyorsunuz? Bu yılı nasıl geçirdiniz? istediğiniz kadar kitap okuya bildiniz mi? Benim yılım güzel geçti, ilk olarak instagram hesabımda beni takip edip, fotoğraflarıma yorum yapan her kese çok çok teşekkürler. Dilerim 2016 istediğiniz gibi geçer.



   2015in son ayında güzel kitaplar okudum. Daha önceki aylarda gerek derslerden, gerekse de sağlık problemlerinden dolayı fazla kitap okuyamıyordum. Ama sonunda bu ay beni tatmin etdi gibi. Çok fazla olmasa da önceki aylarıma baktığımda güzeldi ya.

    1.J. M. Darhower -  Ruhumdaki Canavar

    Kitap yorumu için buraya tık.

    Puanım: 5/5

    2.Kerstin Gier - Yakut Kırmızı

    Bu kitapları seri olarak yorumladım. Yorumumu okumak için buraya tık.

    Puanım: 5/5
    
    3.Kerstin Gier - Safir Mavi

    Puanım: 5/5

    4.Kerstin Gier - Zümrüt Yeşil

    Bu kitaplar o kadar güzlediki, okumadıysanız okumağınızı şiddetle tavsiye ediyorum.

    Puanım: 5/5

    5.Josh Malerman - Kafes

   Kafes kitabının ayrıntılı yorumunu bloga giricem. Bu kitab hakkında çok fazla konuşmak istiyorum.
    Puanım: 4/5

    6.Mr.Wondeful - Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeyler
   
    Kitap yorumu için buraya tık.
   
    Puanım: 5/5

    7.J. K. Rowling - Harry Potter ve Felsefe Taşı

    Kitap yorumu için buraya tık.

    Puanım: 5/5

    8.Amy Harmon - Tersyüz
   
    Kitap güzeldi. 
   
    Puanım: 4/5

    9.Harry Potter ve Felsefe Taşı İllustration
    
    Bu kitabı da aralığın 25i okudum. Resimleri çok güzeldi. Çok başarılı bir iş olmuş.

    Puanım: 5/5

 Eveet, arkadaşlar. Benim bu ay okuduğum kitaplar bu kadardı. Sizler neler okudunuz? Yorumda benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Okuduklarımdan arasında okuduklarınız varsa, bana yazın konuşuruz. 
 Eh bu şakayı da burada yapmadan gitmeyeyim dedim "2016 da Görüşürüz" :D Mutlu, huzurlu, bol kitaplı bir yıl geçirmeniz dileğiyle.

You Might Also Like

0 yorum