Kitap Alışverişi #1

Aralık 30, 2015



   Merhaba her kese. Bu sefer Aralık ayında aldığım kitaplarla karşınızdayım. Aralık ayı kitap alışverişi yapacağımı sanmıyordum, ama yine çok fazla indirim oldu ve ben dururmuyum hiç. Dört kez ayrı-ayrı kitap alışverişi yaptım. Ben de bunların tek-tek yorumlarını bloga girmek istemedim topluca yazayım dedim.  




İlk olarak aralığın başlarında bu dört tatlışları  aldım. Harry Potter ve Felsefe Taşı ‘nın ve Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeylerin yorumlarını bloga girmiştim baka bilirsiniz.
1)J.K.Rowling - Harry Potter ve Felsefe Taşı
2)J.K.Rowling - Harry Potter ve Sırlar Odası
3)Mr. Wonderful - Sizi Mutluluk Denizinde Yüzdürecek Eğlenceli Şeyler
4)J.K.Rowling - Harry Potter ve Felsefe Taşı İllustration



5)Charles Dickens - Noel Şarkısı
6)George Orwell - Hayvan Çiftliği
7)Markus Zusak - Köpekler Ağladığında
8)Markus Zusak - İt Dalaşı
9)Markus Zusak - Köpek Düşleri 

    İkinci kitap alışverişim 2016 TBR listem içindi, çok fazla kitap var ve yavaş-yavaş alayım dedim. George Orwell kitaplarını aşırı merak ediyorum. Hayvan Çiftliği de her kesin önerdiği bir kitaptı. Markus Zusak kitaplarını da okuyan her kes çok seviyor. Charles Dickens - Noel Şarkısı kitabının çizgi filmini izlemiştim ve çok sevmiştim. Charles Dickens kitapları araştırırken görmüştüm bu kitabı ve hemen listeme eklemiştim.


10)Tunç İlkman - Bir Gün Beni Ağlayacaksın
11)Richelle Mead - Vampir Akademisi
12)Becca Fitzpatrick - Fısıltı
13)Becca Fitzpatrick - Çığlık
14)Becca Fitzpatrick - Sessizlik
15)Becca Fitzpatrick - Final

   Bu kitapları da güzel indirimde bulmuşken alayım dedim. Vampir Akademisi'nin filmini izlemiştim, kitaplarına başlamam gerektiğini düşünüyordum ve indirimde bulmuşken alayım dedim. Diğer kitapları da indirimdeydi ama nedense almadım, oysa seveceğimden eminim. Hush-Hush serisini fuarda almayı istemiştim ama alamamıştım. işte şimdi çok güzel fiyata kaptım kitapları. Bir Gün Beni Ağlayacaksın kitabı da 2016 TBR listemde vardı, bu kitabı şu an açıp okumamak için resmen kendimle mücadele ediyorum.

 Kafka Okur dergisinin tüm sayılarını almak istiyordum, ama malasef yalnız son iki sayısını buldum.
      Hazır olun arkadaşlar çünkü bunların fotoğraflarını bolca instagram hesabımda görüceksiniz.

16)George Orwell - Balinanın Karnında
17)John Steinbeck - Fareler ve İnsanlar
18)Victor Hugo - Bir İdam Mahkumunun Son Günü
19)Saga Cilt 1
20)Saga Cilt 2 

Son alışverişimi de bu gün yaptım. Üç kitap 2016 TBR listemde vardı. Hazır indirimde bulmuşken alayım dedim. 
Ben çizgi roman okumaya yeni başlıyorum. Çocukken Winx Club ve Witch çizgi film kahramanlarının her ay dergilerini alıp okuyordum. Hala da saklıyorum onları. Ama büyüdüğümde gerçek çizgi roman hiç okumamıştım. Marvell kahramanlarının çizgi romanlarına yavaş-yavaş bu yıl başlamayı planlıyorum . Çünkü bizim burada çizgi roman satan bir mağaza var ve bildiğiniz üzere çizgi romanlarda pahalı oluyor. 



   Pensieveb Blogunun yazarı - Nihan her yerde Saga çizgi romanlarını övüp duruyordu. Hazır ben de bulmuşken Saga'dan başlayayım çizgi roman okumayı. Okuyup bitirdikden sonra isterseniz bloga yorumunu girerim.

   Eveet arkadaşlar benim bu ay aldığım kitaplar, dergiler, çizgi romanlar bu kadardı. Kendimi mutlu hissediyorum. Bu kitapların hepsini kendime Yılbaşı hediyyesi olarak aldım. Bu da kitapların toplu hali. 



 Sizler bu ay neler aldınız yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Benim aldıklarımdan içlerinde okuyup sevdiğiniz var mı? Varsa benimle paylaşın, lütfen.

İyi okumalar her kese! ^-^

You Might Also Like

0 yorum