Kitap Alışverişi #3

Mayıs 28, 2016

Mayıs Ayı Kitap Alışverişi.


Bir kaç aydır fazla kitap okuyamadığımdan kitap da almıyordum. Geçtiğimiz 3 ayda toplasanız 2-3 kitap falan almışımdır. Bu ay da böyle bir kitap alışverişi yapmayı beklemiyordum doğrusu, ama bazı kitapları görünce ve tabii ki de mühtşem indirimleri görünce dayanamayıp yine baya bir kitap aldım. Bu alışverişleri topluca yapmadım. Eğer beni instagram hesabımdan takip ediyorsanız zaten 2 alışverişimi görmüşsünüzdür. Orada da söylemiştim eğer bir kitap alışverişi daha yaparsam blog a alışveriş yazısı yazmayı planlıyorum. Evet, o zaman bu ay neler almışım görelim. 




İlk olarak geçen ay sipariş veripde bu ay elime ulaşan kitaplardan başlayalım. Evet ben bu kitapları nisan ayında sipariş vermeme rağmen kargodan dolayı kitaplar mayıs ayında bana ulaşdı. Ama olsun. :) sapasağlam geldiler ya :D.
"Gölge Şehir" bildiğiniz üzere "Bayan Peregrine in Tuhaf Çocukları"ının 2ci kitabı. Uzun zamandır bekliyordum ve sonunda çıktı. Çok güzel değilmi? :D
"İsla ve Mutlu Son"u okuyup blog da yorumladım. Gerçekten çok güzeldi. Bu kitabı okuyun. Yorumumu okumak için buraya tıklayın
"Tepetaklak" kitabı beni konusu ve kapağı ile büyüleyen bir kitapdır. Henüz okumadım ama umarım severim. Sanırım okuyanların çoğu sevmemiş. :/


Wulf Dorn'a başlamağın artık zamanı gelmişdi. BaldanBeri'den Gizemin övgüleriyle ben de ''Hain Yüreğim" kitabını indirimde görür görmez aldım. Bakalım nasıl olucak. Doğrusu uzun zamandır gerilim tarzında kitap okumuyordum, çok heyecanlıyım.
"Çocukluğun Sonu" ve "Momo" hiç listemde yoktu. Ama bookstagramlar arasında çok sevilen kitaplar olduğunu biliyordum. Konuları hakkında hiç bir bilgim yok. 
"Çavdar Tarlasında Çocuklar" geçen sene bir öğretmenimin tavsiyyesi ile listeme eklediğim bir kitapdı. Konusunu bilmiyorum :) 
Ben kitapları konusuna bakarak almam da. Çok nadiren arka kapak yazısını okurum :D.



Bu da son yaptığım alışverişim. "Kleopatra", "Kaptanın Kızı", "Güz Delisi" ve "Middlesex" kitaplarını 70% indirimle aldım. Middlesex listemde olan bir kitaptı. Arka kapak yazısını okuyup çok merak etmişdim. Her Gün e benziyor bir az. Diğer üç kitap hiç listemde yoktu ve kitapları almaya gitdiğimde "bir tek 'Kleopatra'yı alırım ya" demiştim ama diğer iki kitabın konusu beni kendisine çekince  aldım. Sonuçta her zaman böyle indirimler olmuyor. 
Ve tabii ki de orada bir Stefan Zweig kitabı görüyorsunuz :D Bu alışverişimi de Stefan Zweig'sız bitirmek istemedim. Yazarın 1902-1940 yıllarında yaptığı yolculuklarını anlatıyor.



Bu ayın son aldığım kitabı "Şeker Portakalı" oldu. Uzun zamandır okuma listemdeydi, bu ay okuma turu yaptığımız için bende siparişle aldım. En kısa zamanda yorumunu girmeye çalışacağım.

Evet, benim bu ay aldığım kitaplar bu kadardı. Sizin bu kitaplardan okuyup, sevdikleriniz var mı? 
Bu arada artık üniversitem bitdi bir tek finallerim kaldı. Artık blog'a deli gibi kitap yorumları yazmak istiyorum.

You Might Also Like

0 yorum