Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout // Kitap Yorumu

Eylül 07, 2016



Obsidiyen


Orijinal Adı:  Obsidian

Yazar: Jennifer L. Armentrout
Yayınevi: Dex Kitap
Sayfa Sayısı: 360

Çeviri:  Bilge N. Zileli Alkım

Puan: 3/5

Her şeye yeniden başlamak çok berbat.

Annemle birlikte Batı Virginia’ya taşındığımızda, kendimi sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar. 
Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.

O, ağzını açtı.

Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti.
Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu ki bir kazaya uğradım ve Daemon beni kurtardı.
Daemon ve kız kardeşinin yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemon’ın bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı.





Her kese merhaba. Yeni bir kitap yorumu ile geldim bu sefer. Uzun zaman önce okuyup bitirdiğim, ama tatilde olduğum için blog'a yorumunu yazamadığım Obsidiyen. Bu seriyi çoğu kişide görmüştüm. Fiziksel olarak alıp okumayı planlıyordum ama bir türlü sıra gelmemişti. Ben de geçtiğimiz aylarda tatile gitdiğim için bir kaç e-book olarak kitaplar indirdim. İlk okuduğum da Obsidiyen oldu.

Ben bu kitabın konusunu bilmeden okudum. Hiç arka kapak yazısını bile okumamıştım. Ve hep mühtemelen vampirli, kurt adamlı bir kitap olduğunu düşünüyordum. Ama öyle diğilmiş. Bence okumak istiyorsanız arka kapak yazısını okumayın çünkü her şey orada yazılmış zaten. Neler olacağını bilmeden okumak daha güzel olur.




Kitabın ilk başlarında ana karakterimiz Kat beni her davranışında, konuşmasında sinir etdi. Tamam, anlıyorum başka bir yere taşınmışsın, yeni yakışıklı çocuk bulmuşsun, iyi de ikide bir "ah, Daemon çok yakışıklı." "ıyyy çok kaba." Sana Ne?! Allah aşkına sana ne???! İlgilenmiyorsan karışma.

Hele o Daemon'un öyle havalara girmesi yok mu? Adam hem Kat'e ondan uzak durmasını söylüyor, hem de ikide bir yanında oluyor. 

Tam olarak kitabın 150 sayfasına kadar olaylar böyle ilerledi. Artık kitabı yarım bırakmayı düşünüyordum ki, gerçekler açıldı.

Konusu itibariyle çok güzeldi. Özgün konusu vardı. Ama tabii ki de karakterlerinin salaklığı olmazsa olmazdı. Seriye devam etmeyi düşünüyorum. Konunun nasıl devam edeceğini çok merak ediyorum.

Yazarın diğer serisi olan "Melez Sözleşmeleri"ni aldım. Umarım onu severim. Tabii bu serisine de devam etmeyi düşünüyorum. 

You Might Also Like

0 yorum