Kitap Alışverişi #4

Eylül 01, 2016

Her kese merhaba. Geçtiğimiz ay büyük bir kitap alışverişi yaptım. Alışverişimin bir kısmı yurtdışından aldığım kitaplar kapsıyor. İngilizce aradığım bir kaç kitap vardı, sonunda onları ala bildim. Diğer kısmınındaysa ikinci el bir sayfadan aldıklarım var. O zaman gelelim Ağustos ayında aldıklarıma. 


1. Love, Rosie kitabının filmini çok seviyorum. Uzun zamandır ingilizce kitabını arıyordum ve bulunca hemen aldım.
2. All The Bright Places - aslında almak istediğim başka kitaplar vardı, bulamayınca bu kitabı aldım. Aldıkdan sonra bir kaç yorum okudum ve çoğu kişi beğenmemiş. Siz okuduysanız beğendinimiz mi? aşağıya yorum olarak bırakırsanız sevinirim. 
3. Girl Online on Tour - serinin ilk kitabını okuyup çok sevmiştim, görünce hemen aldım. 
4. Harry Potter - şimdi, ben bu kitabı serinin gerçekten 8ci kitabı olduğunu düşünerek aldım. Çünkü arka kapak yazısında '8ci hikaye 19 yıl sonra' yazıyor. Ama malasef öyle değilmiş :( . Neyse, okuduğumda ayrıntılı yorumunu blog'a yazarım.


Gelelim eve döndükden sonra aldığım kitaplara. Bu kitapların hepsini ikinci el kitaplar satan bir sayfadan aldım ve ikinci el olmasına rağmen ve o kadar ucuz olmasına rağmen çok güzeller. Bir kaçında küçük hasarlar var ama onlara takmıyorum. Bazı kitaplar hatta resmen birinci el. Hiç katı açılmamış.
5. Fırtına 
6. Girdap - bu seri uzun zamandır okuma listemde vardı. Ve ikinci el kitaplar satan bir sayfada görünce hemen kaptım. Bu ayki okuma maratonumda da serinin ilk kitabı olan Fırtına yı okumayı planlıyorum.

7. Bir Milyon Güneş
8. Dünyanın Gölgesi - Evrenin Ötesi üçlemesinin diğer kitapları. İlk kitabı okumuştum. Fena değildi. Seriye devam etmeyi düşünüyordum. Bulunca da kaçırmayayım dedim.



Ateş serisi uzun zamandır aradığım bir seriydi. Ve o sitede görünce hepsini almak istedim. Ama ilk 2 kitap tükenmişti. Ben de diğer kitaplarını aldım. İlk kitabını şu an pdf olarak okuyorum ve çok güzel gidiyor.
9. İntikam Ateşi
10. Rüya Ateşi
11. Gölge Ateşi.



Bir diğer seri Melez Sözleşmeleri. Yazarın diğer serisinden Obsidiyen kitabını okumuştum geçen aylarda. Bu serisini görünce ve birinci el olmasına rağmen çok güzel bir fiyata olduğundan kaçırmayayım dedim.
12. Melez
13. Safkan
14. Tanrı
15. Apollyon
16 Avcı.


Benim bu ay aldıklarım böyleydi. Aralarında okuduklarınız var mı? Yorum bırakmayı unutmayın. Blog da yazılarımdan haberder olmak için takip etmeyi unutmayın. 

You Might Also Like

0 yorum