5. Dalga // Film Yorumu

Şubat 09, 2016



Merhaba her kese. Bildiğiniz üzere geçtiğimiz ay, yani ocağın 22'si 5.Dalga filmi vizyona girdi. Türkiyede sanırım bir kaç ay sonra çıkacakmış, ama bizde çıktı ve sonunda vakit bula bilip gitdim. Sonundaaa. Gerçekten harika bir uyarlamaydı. Tam olarak kitabı yansıtmışlar. Yalnız küçük değişiklikler vardı ama onlarda harika olmuştu. Kafamda canlandıramadığım sahneleri orada görmek çok güzeldi. 



Gelelim karakter seçimine. Ana karakterimiz olan Cassiopeia'nı Chloe Moretz canlandırmıştı. Ben bu karakteri daha iyi "Eğer Yaşarsam" filminden tanıyorum. Benim için burada da güzel oynamıştı. Tam olarak istediğimiz Cassie'ni canlandıra bilmişti.


Benim sevdiğim diğer karakterlerden biri de tabii ki de Evan Walker'di. Bu karaktere kitapda da aşıktım, filimde de bir aşık oldum. Nedense ben hiç bir zaman Ben & Cassie taraftarı olmadım. Evet filmde ilk tanıştıkları sahne çok güzeldi baya bir güldüm yani. 


Ama yine de Ben & Hileci diyordum, ama (evet yine ama) 2ci kitaptaki Hileci ve malum kişiden sonra (Sonsuz Deniz'i okuyanlar biliyor) artık onlara da inanmıyorum. Hileci demişken filmde de yine harika otoritesini kurdurmuştu. Bu kıza bu yüzden bayılıyorum ya.


Evet bu küçük kız geldiği ilk andan yine emirlerini yağdırıyordu :D


En sevdiğim Cassie & Evan sahnelerinden biri de işte buydu. Bu yerlerini ağzım kulaklarımda izledim :D. Ve Evan'nın "ben uzaylıyım" sahnesi farklı uyarlanmıştı. Ama bence harika olmuştu, daha gerçekciydi.


Sonuç olarak ben filmin her şeyini çok sevdim. İzlerken sürekli kitap aklıma geldi. Ve bir de filmde gözüm hep Reznik'i aradı ama yoktu. Küçük değişiklikler olunmuştu söylediğim gibi ama eksik hissetdirmiyordu. Sonu da "umut verici" olarak bitdi. 2ci kitaptadaki güzel sahnelerinde böyle uyarılmasını isterim.

           

You Might Also Like

0 yorum