Bu Ay Neler Okudum? / Şubat 2016

Şubat 29, 2016

Merhabalar, Şubat ayı okuduklarımla geldim bu sefer. Uzun zaman oldu blog'a yazı yazmadığım. Çok özledim blog'u, kitaplarımı. :(  Dersler başladığından pek fazla vakit bulup kitap okuyamuyorum, bu yüzden de blog a yeni kitap yorumları gelmiyor. Ama Martda tam 9 günlük tatilim var, umuyorum ki Martda daha fazla kitap okuyup, yorumlaya bileceğim. 




Bu ay pek fazla kitap okuyamadım. Geçen ayki 15 kitap okumamdan sonra bu ay yalnız 7 kitap ve 1 çizgi roman okuya bilmişim. Kendimi soyulmuş gibi hissetmem normal mi sizce? :D


Gelelim kitaplara. Bu ay okuduğum çoğu kitabı sevmedim. Bu yüzdende sanki hiç kitap okumamışım gibi hissediyorum.


1.Alessandra Torre - Karanlık Yalanlar

Karanlık Yalanlar benim şubat ayında okuduğum ilk kitap oldu. Çok garip bir konusu var. Kitabın ilk başlarında şöyle bir cümle vardı: " Daha önce bu hikayeyi duyduğunuzu düşünüyorsanız güvenin bana duymadınız.." Evet, bunu ilk okuduğumda boş gibi gelmişti, ama sonra o son.. Kitabı okurken trilyonlarca teori üretdim, acaba böyle mi, yok ya şöyledir diye. Ama hiç biri gerçek çıkmadı. Yalnız olayları son 100 sayfa kala dank etdi, onda da kitapta gerçek ortaya çıktı. Kitap boyu bazı satır arası ipuçları görüyorsunuz ama boş veriyorsunuz. Genel olarak güzel kitaptı. Bu kitabın yorumunu blog a yazmadım, çünkü ne yazsam spoil vericekmişim gibi hissediyorum. Bence bir şans verin derim ve kitabın konusuna bile bakmadan okursanız daha çok şaşırırsınız (SPOİL YEMEMEYE ÇALIŞIN :D ).

Puanım: 4/5


2.Cassandra Clare - Mekanik Melek

Ayın favori kitabı Mekanik Melek. Gerçekten çok severek okudum. Harika ötesi gibi bir şey oldu. Hiç böyle beklemiyordum. Eğer isterseniz yorumumu buradan okuya bilirsiniz. Serinin diğer kitaplarını henüz okumadım. Sanırım bir az erteliycem. Ben henüz Ölümcül Oyuncaklar serisini okumadım. Okuyan çoğu kişi ilk onu oku diyor. Bilmiyorum, bu serileri okuduysanız ve bir fikriniz varsa bana aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Puanım: 5/5


3.Jamie McGuire - Araf

Bu kitaptan daha ne bahsetsem ki? Kesin olarak hiç sevmedim. Hatta bazı yerlerinden, bazı karakterlerinden kesin olarak nefret etdim. Eğer isterseniz neden sevmediğimle ilgili yorumumu buradan okuya bilirsiniz. Bu kadın fantastik türde kitap yazamıyor. Konusu çok güzel eğer konusuna uygun işlenmiş olsaydı ve düşünün eğer serinin diğer kitaplarını bana kimse alırsa :D komiklik olsun diğe okuya bilirim. Ama kesin olarak almayı düşünmüyorum (indirimde bulmadığım sürece :D ).

Puanım: 1.5/5


4.Markus Zusak - Köpek Düşleri

Öncelikle bu kitap hakkında nasıl bahsetsem bilmiyorum. Çok garip bir kitaptı. Düşünün ben ana karakterimiz olan Cameron'u kız sanıyordum, meğersem erkekmiş :/ . Çok acaip bir kitaptı yaaa. Daha önceki yazılarımı okuduysanız bu kitap benim 2016 TBR listemde vardı biliyorsunuz. Bilmiyorum keşke Markus Zusak'la Kitap Hırsızı ile tanışsaydım diyorum. 

Puanım: 3/5


5.Becca Fitzpatrick - Çığlık

Bu kitaplarda gariplikler var, evet ama seviyorum. Ana karakterlere sinir olsamda seviyorum :D Yorumumu buradan okuya bilirsiniz.

Puanım: 4/5


6.Jamie McGuire - Tatlı Bela

Yazarın bu kitabını severek okudum, hatta sevdim bile. Yorumumu blog'a girmiştim eğer isterseniz buradan okuya bilirsiniz. Evet Jamie böyle kitap yaza biliyor :) . Serinin diğer kitapları bende var muhtemelen ileriki aylarda okuyup bitiririm. Diğer Maddox kardeşlerinin kitaplarını da almayı planlıyorum.

Puanım: 4.5/5


7.Hawkeye: Bir Silah Olarak Yaşamım

Geçen hafta "Age og Ulturon" u izledim ve Hawkeye'n hikayesi bende merak uyandırdı. Hazır elimde bu çizgi romanı varken okuyayım dedim. Severek okuduğum çizgi romanlardan oldu. Ben profesional çizgi roman okuyucusu değilim, arkadaşlar. Yavaş-yavaş bir yerlerden başlamaya çalışıyorum. Bu yüzden okuduklarımı henüz kimseye zorla "bunu okumalısın" diyemiyorum. Eğer okumak isterseniz bir göz atın derim. 

Puanım: 5/5


8.Stefan Zweig - Satranç

Neler söylesem ki bu kitapdan? Çok güzeldi gerçektende. Bu küçücük kitap içinde her şeyi barındırıyor, tüm duyguları bize gösteriyor. Zweig'in ölümünden önce yazmış olduğu bu kitabı her kes okumalı. Onun intiharı, sebepleri, hepsi çok dokunaklı. Kitabın sonunda da yazdığı gibi "Derinlerde bir veda mektubudur aslında." gerçektende öyle. Daha çok Stefan Zweig kitabı okumak istiyorum şu an. Sizin okuyup sevdiğiniz başka kitapları var mı? Yorum olarak bildirirseniz sevinirim.

Puanım: 5/5


Benim bu ay okuduğum kitaplar böyleydi. Sizler neler okudunuz? Aşağıya yorum olarak bırakırsanız konuşuruz. Umuyorum ki Mart ayı çok daha güzel geçicek :* .

You Might Also Like

0 yorum