Tatlı Bela - Jamie Mcguire // Kitap Yorumu

Şubat 22, 2016

Tatlı Bela


Orijinal Adı:  Beautiful Disaster
Yazar: Jamie McGuire
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 427

Çeviri: Boran Evren

Puan: 4,5/5

Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor.
İyi kız ve kötü çocuk… 
Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi?

Tatlı Bela sadece bir “bestseller” değil, uluslararası bir fenomen. Yayımlandığı günden beri tüm dünyada büyük yankı uyandıran bu kitabı okumayan kalmayacak.


Yalnız bir hafta olmasına rağmen bana uzun bir süre gibi gelen ayrılıkdan sonra yeniden blog a kitap yorumu girmek çok güzel. Bu sefer de Jamie'nin bir kitabını yorumlamak istiyorum. Puanımdan anladığınız kadarıyla bu kitabını sevdim ve beni sinir eden karakterlerde yoktu. Kitap bir oturuşta bite bilirdi ama zamanımın olmamasından dolayı 3-4 güne bitire bildim. Yani geçen haftamı Tatlı Bela dünyasında geçirmişim gibi hissediyorum. Gerçektende öyle oldu.

Öncelikle konusu tipik "Kötü çocuk, iyi kız" gibi duruyor ilk başlarda. Ama, evet ama öyle değil, kitap ilerledikce her şeyi anlayacaksınız. Travisi sevdim, Abby'yi sevdim salak karakter değildi, America (Abby'nin arkadaşı) bir az salak da olsa tatlı karakterdi. Arada Parker'e takıcaktım ki, vaz geçtim. :D



Sanırım bu kitabı en son okuyan ben oluyorum. Çoğu kişi okumuştur zaten. Bu kitabı okurken bir şeyi anladım ki, Jamie kesin olarak fantastik kitap yazamıyor, ama normal aşk kitabını çok güzel yazıyor. Bu seriye kesin olarak devam etmeye kararlıyım. Bende zaten diğer iki kitabı var. Diğer kitablar Maddox kardeşlerin hayatını anlatıyor. Ben hepsini çok sevdiğim için onların da hayatını okumak isterim.

Olaylar o kadar fazla ki hangisininden konuşsam bilemiyorum. Bu yüzden bu yorumum böyle kısa olsun. Çok fazla konu hakkında uzada-uzada yazmak istiyorum ama okumayanlar vardır diye yazmayacağım. Sadece bu kitaba bir şans verin derim. Eğlenceli, tehlikelerle dolu bir kitapdı.

Okuduysanız yorum bırakın Travis'in patavatsızlıklarını konuşalım. :*

You Might Also Like

0 yorum