15 gün,10 kitap! // 16-31 Ocak 2016.

Ocak 16, 2016



Her kese merhaba. PilliKütüphane yeni bir etkinlik başlatmış. Ben de katılmaya karar verdim. Yazısını buradan okuya bilirsiniz. Nedense seviyorum böyle etkinlikleri.





15 günde bir, 10 kitaplık bir liste yapıyorsunuz ve bu listeyi tamamlamaya çalışacaksınız. Tabii her zaman o kadar kitap okumaya bilirsiniz ve ya araya başka kitaplar kaynayıp listedeki kitaplardan kalan ola bilir. İşte o kitapları diğer listeye ekleyeceksiniz. Sonuç her şekilde daha fazla okumak.  



Aslında ilk başlarda yalnız bir etkinlik yapmayı düşünüyorum. Bakalım nasıl olacak. Ve bir de tabii her zaman buraya bir liste ekleyeceğim ama o listeye uyarmıyım bilmiyorum. Bence yapa bilirim diye düşünüyorum. 

İşte benim listem:


1. Kül - Shani Petroff, Darci Manley. Novella Dinamik Yayınları (463 sayfa).

Aşırı merak içindeyim bu kitaba karşı. Bir an önce okumak istiyorum. 

2. Sonsuz Deniz - Rick Yancey. Pegasus Yayınları  (355 sayfa).

5.Dalga'yı ne kadar sevdiğimi bilmeyen yoktur. Bir türlü alamadığım kitap olmuştu artık. Hasret çekiyordum yani. Sonunda okuyucam.

3. Karmakarışık - Emma Chase. Ephesus Yayınları (433 sayfa).
Drew'la tanışma zamanı artık. 2ci kitabı elimde yok. Yani kitabı seversem muhtemelen diğer kitabını almak için geberirim.

4. Her Gün - David Levithan. Pegasus Yayınları (333 sayfa).
Kitabı okumak için geç bile kaldım diye bilirim.

5. Bülbülü Öldürmek - Harper Lee. Sel Yayıncılık (357 sayfa).
Bir az da klassik olsun.

6. İçinde Aşk saklı - Judith McNaught. Epsilon Yayınevi (679 sayfa).
Şu sıralar aşırı historical okumak istiyorum. Evet tuğla gibi bir kitap. Sınavlarım bitdiğinde, yani ayın sonlarına doğru okurum diye düşünüyorum.

7. Erebos - U. Poznanski. Pegasus Yaınları (479 sayfa)
Bu kitabı okuyup yorumlacağımı söz vermiştim ve işte hadi okuyalım diyorum.

8. Bayan Peregrine in Tuhaf Çocukları - Ransom Riggs. İthaki Yayınları (399 sayfa)
Evet, bu kitap daha yurt dışında çıktığından beri merak içindeyim. Bir az daha korku gerilim diyoruuummmm.

9. Silber - Kerstin Gier. Pegasus Yayınları (397 sayfa)
O zaman tatlı fanastikten kalmayalım. Bu yazarın "Aşk Tüm zamanların içinden geçer" serisini ne kadar çok sevdiğimi bilmeyen yoktur. Ne yazsa okurum diyorum.

10. Fısıltı - Becca Fitzpatrick. Pegasus Yayınları (415 sayfa)
Listeyi melekli kitapla kapatayım dedim. Sonunda bu seriye başlama zamanım geldi. Becca Fitzpatrick in "Siyah Buz"unu çok sevmiştim ben çoğu kişinin aksine.

Evet arkadaşlar deli gibi sınırlarımı zorlayacağım. Ve bakalım ne çıkacak. Bana şans dileğin. :*

You Might Also Like

0 yorum