Fatma Erdek - Gece ile Şafak // Kitap Yorumu

Ocak 10, 2016

Gece ile Şafak

Yazar: Fatma Erdek
YayıneviEphesus Yayınları

Sayfa Sayısı: 523

Puan: 4/5


 Karanlıkta bile gören gözdü yürek. Bir kez bağlandığında, iz sürüyordu. Onlar sevgiyi de, acıyı da birlikte yaşamışlardı. Büyüklerin dünyasında kötülüğün kurbanı olmuş, kaderin savurduğu farklı yönlerde kaybolmuşlardı. Yıllar geçmiş, yaşamlar değişmiş, dile getirilemeyen acılar karanlıklarda hapsolmuştu. Ancak bir gerçek vardı ki; aynı ateşte yanan yürekler, biraz örselenmiş, biraz olgunlaşmış olsa da, birbirini tanıyordu. Fakat hayat bu kez onlara farklı roller çizmişti... 
Tehlikenin koynunda, sırlarla çevrili derin bir AŞK hikâyesi okumaya hazır mısınız?


Fatma Erdek'den okuduğum ilk kitaptı. Kitabı ne alırken, ne de okumaya başladığımda arka kapak yazısını okumuştum. Hiç bir şeyden haberim yoktu. Bu yüzden kitap beni daha çok tatmin etdi. Eğer arka kapak yazısını okuyup konudan haberdar olsaydım bazı olaylarda şaşırmayacaktım diye bilirim.



Gece daha önce küçük pavyonlarda assolistlik yapmış, daha sonradan ismini büyük yerlerde duyurmayı başarmış. İşte bunlardan biri de Çakırkeyif klübü. Şafak Çakırkeyif klübünün sahibi Ayhan Çakırın korumalarından biri. 

Ve ikisinin de yolları Çakırkeyifde buluşuyor..

Kitabı okurken bana hep Yeşilcam filmlerini hatırlatdı. Pavyon güzeliyle bir korumanın aşkı.

Kitapta polisiyede var, ama ben kitabın başlarından olayları tahmin etmiştim. 

Kitapdan fazla bahsedemiyorum. Çünkü zaten kitapta asıl bir olay var ve söyleyeceğim her kelime oraya gidip çıkıyor. Spoil demeyimde, daha çok  olayların heyecanı itiyor. 

Bu yüzden bilmiyorum yaaa, aranızda okuyan varsa gelin konuşalım. :)

You Might Also Like

0 yorum