Karmakarışık - Emma Chase // Kitap Yorumu

Ocak 20, 2016

Karmakarışık


Orijinal Adı:  Tangled
Yazar: Emma Chase
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı: 433

Çeviri:  Deniz Beril Bacaklılar

Puan: 4,5/5


Zengin, yakışıklı ve kendini beğenmiş Drew Evans ile güzel, zeki ve hırslı Katherine Brooks buluştuğunda işlerin karmakarışık hale gelmesi şaşılacak bir şey değildir. 

Drew Evans’ın işi, milyon dolarlık anlaşmalar yapmak ve New York’un en güzel kadınlarını tek bir gülümsemeyle baştan çıkartmaktır. Peki, öyleyse neden yedi gündür evden dışarı çıkmıyor? Neden mahvolmuş, sefil bir halde ve depresyonda? Ona sorduğunuzda size sebebinin grip olduğunu söyleyecektir fakat hepimiz bunun doğru olmadığını biliyoruz. 

Katherine Brooks, Drew’un babasının yatırım bankacılığı firmasında işe başladığı anda gösterişli playboyun hayatındaki her alanın bir karmaşaya sürüklenmesine sebep olmuştur. Profesyonel alandaki yarışları Drew’un cesaretini kırıyor, Katherine’e karşı hissettiği çekim dikkatini dağıtıyor ve onu yatağa atma girişimlerindeki başarısızlığı ise tamamen sinirlerini bozuyordur. 

Nasıl oluyordu da kadının biri çıkıyor ve ağzı iyi laf yapan çapkın bir adamı mahvolmuş, umutsuz biri haline getirebiliyordu? Hayatta asla sahip olmak istemediği tek şeyi gerçekleştirerek.

Karmakarışık’ dünyada en çok kullanılan kitap sitesi Goodreads’de yapılan oylamalar sonucu 2014’ün en iyi çıkış yapan kitabı seçilmiştir.

Evet sonunda o mehşur Drew Evans'la ben de tanıştım. Gözlerinden kalp çıkan sarı tonton kafayı buraya biriniz bulun koyun. :D 


Gerçekten okuduğum en eğlenceli aşk romanlarından biriydi. Vay be diyorum. Kitabı okurken o kadar çok kahkaha atdım ki. Tamam kitabın başlarında Drew'u kitabın arasına koyup kafasını ezmek istedim. Bu kadar da ukala p*ç olmayın ama arkadaşım. Ama burada anlaşalım çok komik ve gerçekçi konuşuyordu.

Kitap erkek bakış açısından anlatılıyordu ve bunu bir kadın yazmış. Nasıl yazdın bunu? Gerçekten merak ediyorum. 

Neyse hala aklım komik Drew da olduğu için esas konuya geçemiyorum. 

Gelelim konumuza öncelikle kitabımız kapağından da anlaşıldığı üzere erotik roman. Ama öyle sizi bayan türden değil. Ve neden 4.5 puan verdiğime gelirsek, bu aralar çok fantastik, distopya türünde kitap okuduğumdan bu kitabı kafamı dağıtmak için okudum ve başlarda bir az alışamadım diyelim. Eee sonuçta o kadar fantastik, distopyadan sonra kafa yanıyor yani ve aşk romanı okuduğunuzda da ne beklediğimi ben bile anlayamadım. Hani Drew'ün kalkıpta birilerini başka bir şeye dönüştürmesine mi? Yoksa birilerine silahla kafa göz dalmasını mı?

Neyse sonuç olarak kitabın sonlarına doğru bu işe alıştım ve kitabı gerçekten sevdim. Eğlenceli bir aşk romanı okumak istiyorsanız tam tavsiyem. Okurken çok güleceksiniz. Bana inanmıyorsanız Drew'a sorun vallah bak. :D İşte kitabın en çok sevdiğim kısmıda Drew bunları anlatırken sizinle konuşuyor. 

Ve küçük bir şey daha belirtmek istiyorum. Kitap şimdiki zamanda yazılmasına rağmen okurken buna hiç kafa takmadım. Normalde o kadar çok geçmiş zamanlı kitap okuyoruz ki, şimdiki zamanda okuduğumuzda bizi sıka biliyor. Ama bu kitabın ne zaman bitdiğini ben bile anlamadım. 

You Might Also Like

0 yorum