2015'in Favori Kitapları

Ocak 08, 2016





Bu yazıyı yazmayı bu dünyadaki her şeyden çok istiyordum. :D Evet, belki bir az gecikmiş ola bilirim, ama yine de yazmayı gerçekten çok istiyordum.

Uzun bir yılı daha arkamızda bıraktık. Bu yıl düzgün bir okuma hedefim yoktu, ama yine de çok güzel kitaplar okumuşum.



5.Dalga - Rick Yansey

5.Dalga benim okuduğum en iyi distopyalardan biri. Çok severek okumuştum kitabı ve gerçekten böyle olduğunu hiç düşünmemiştim. Zaten filmi de yakın zamanlarda çıkacak, umarım kitap gibi güzel olur.



Tatlı Şeytan - Wendy Higgins

"Sweet" serisi benim okuduğum en güzel şeytanlı, iblisli seri diye bilirim. Diğer kitapları da favorilerim de. Seriyi düşünmeden her gördüğüme tavsiye ediyorum.



Şimdi Benimsin - Güneş Demirel

Bu kitap beni ağlatan, depresyona sokan, kalbimi paramparça eden bir şey. Allahım, nasıl kitapsın sen böyle yaaa. Gerçekten ama gerçekten çok çok çoook güzel kitap. Bu kitabı instagram ımda gezerken fark etdim, çok fazla övmemişim, olmadı şimdi yaa. Ama bu kitap için okumalımıyım? diye bana o kadar kişi mesaj atdı ki. Gerçekten okuyun ve anlayın. Okuyup geçmeyin, Yargılamayın. Yeniden bu kitabın yorumunu uzun-uzuun blog a girmek istiyorum.






Senden Önce Ben - Jojo Moyes

Bu kitabı her kesden sonra ben okudum. Daha önce "yok ya ben bu kitabı okumam, herhalde" demiştim. Ama, Ama çok büyük yanlış yapmışım. Muhtemelen bu kitap tarihde en çok spoil yeyen kitap olmuştur. Çünkü gördüğüm her kes spoil yemiş. O da yani kitaptan kaynaklanıyor. Okuyan her kes hisslerini anlatmak için spoil veriyor. "Hey, Sen, oradaki, eğer hala bu kitaptan spoil falan yemediysen ve okumadıysan Allah aşkına okuuuuu...."







Köle - Işıl Parlakyıldız

Historikal okumayı severim. Ve bu kitapta benim favorilerime giren birer historikal. Çoğu kişi sevmemiş ama ben çok sevmiştim ve 2 günde de bitirmiştim. Sadece sevmeyenleri de anlıyorum neden sevmemişler, çünkü kitap aşırı uzatılmış. Ben uzatılmış halini okumuştum ama sonra yazar kitabı kısaltıp yeniden bastı. Siz o halini okuya bilirsiniz. Bir Türk yazardan çıkmış en güzel historikal. 



Efsane - Marie Lu

Bu serinin tüm kitapları favorilerimde. Çok sevdiğim bir distopya serisi. Hakkında ne kadar konuşsam az.



Martı Jonathan Livingston - Richard Bach

Küçücük ama her kelimesiyle size büyük bir hazine kata bilecek olan kitap. Çok güzeldi. Gördüğüm her kese gözü kapalı tavsiye ede bileceğim kitap. Ben Richard Bach ın "Mavi Tüy" kitabını da çok seviyorum.





Yakut Kırmızı - Kerstin Gier

"Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer" serisini ben bu yıl okudum ve neden daha önce okumadım ki, dedirtdi bana. Kitapların hepsi gerçekten çok güzel. Kapakları olsun, kitabın içi olsun, konusu olsun beni benden alan kitap oldu. Okuduğum zamanlar elimde çok değerli bir tutuyormuşum gibi hissediyordum. :D





Algernon a Çiçekler - Daniel Keyes

Çok büyük kalpli kitap. Hala etkisinden çıkamadığım kitap. Beni günlerle ağlatan kitap. Şiddetle Tavsiyeeeee.




Ruhumdaki Canavar - J. M. Darhower

"Gözlerindeki Canar"ı ne kadar çok sevdiğimi bilmeyen yoktur. Ama "Ruhumdaki Canavar" Vitale nin gözünden anlatıldığı için daha çok seviyorum.

You Might Also Like

0 yorum