Kitap Alışverişi #2

Ocak 27, 2016

                            Ocak Ayı Kitap Alışverişi.

Her kese merhaba, nasılsınız? Sınavlar bitdi mi? Sınavlarınız nasıl geçti? Benimkiler güzeldi sonuçta bu yıl da hepsinden geçtim. 20 günlük bir tatilim başladı. Şu an çok murtluyuuuum. 


    Gelelim bu yazıma. Evet yine alışveriş yazısı. Bu sefer Ocak ayı boyunca aldığım kitaplarla karşınızdayım. Şimdi arkadaşlar, ben ocağın başlarında bir 5, 6 kitap falan almıştım sonra kendime söz verdim. Arkadaşım buna şahit. "Kitap Almayacağım en azından 2-3 ay", "En azından elimdekileri bitireyim, çok fazla okunması gereken kitaplarım yığıldı" dedim. Evet, hepsini dedim. Ben? Ama nerdeee? Bu gün büyük bir indirim vardı bizim mağazalarda. İşte bizim buralarda böyle bir indirimleri çok fazla yakalayamazsınız. Ben de dedim ki "Olsun ya gidip bir bakarım, sonuçta çok fazla istediğim kitaplar indirime girmiş, olmazsa 1-3 tane :D kitap alırım". Ama ben yine yaptım yapıcağımı. (: Hadi o zaman görelim neler almışım. Bu arada her yerde öyle güzel indirimler var ki, bir bakın derim.


İlk Alışverişimi 1 Ocakta yapmıştım. Yılbaşı falan derken dışarı çıkmıştık e dışarı çıkan ben kitapçıya uğramadan dururmuyum hiç? O zaman da bu güzellikleri görmüştüm.
1)Stefan Zweig - Satranç
2)Franz Kafka - Dönüşüm
3)Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna
Kürk Mantolu Madonna'yı ben uzun zaman önce ebook olarak okumuştum. Kitapçıda görünce alayım dedim. Bu yıl 2016 TBR listeme yine eklemiştim. Diğerleri de aynı şekilde listemde vardı bu yüzden aldım.

Eğer beni instagramda takip ediyorsanız bu aldıklarımı orda görmüşsünüzdür. Mucize'yi hemen alır-almaz okudum zaten, yorumumu bloga girmiştim oradan baka bilirsiniz. Diğer çizgi romanları henüz okumadım. Uzata-uzata gidiyorum.
4)R. J. Palacio - Mucize
5)Y: Son Erkek
6)Hawkeye, Bir Silah Olarak Yaşamım


   Ve gelelim bu günkü alışverişime. Söylediğim gibi güya çok fazla kitap almayacaktım. Ama yine kendimi tutamadım. Aslında daha çoook kitap alırdım ama neyse ki indirim 2 hafta daha devam edicek. :D Hayır, daha fazla kitap yok :( .

İlk olarak bu güzelliklerden başlayalım.
7)Albert Camus - Yabancı
8)Paulo Coelho - Simyacı
9)Jose Mauro de Vasconcelos - Güneşi Uyandıralım

Simyacı'yı ben çocukken okumuştum, sevdiğimi hatırlıyorum. Bu yıl yeniden okumağa karar verdim. Jose Mauro de Vasconcelos'un ben Şeker portakalı kitabını istiyordum, ama bulamadım. Yalnız bu kalmış. Arkadaşlar bir yerde bu kitapların seri olduğunu duydum. Henüz araştırmaya vaktim olmadı ama eğer bir şeyler biliyorsanız lütfen yoruma yazın. 

Bu seriye sonunda ben de kavuştuğum için çoook mutluyuuum. Sonunda ben de okuycaaam.
10)Cassandra Clare - Mekanik Melek
11)Cassandra Clare - Mekanik Prens 
12)Cassandra Clare - Mekanik Prenses
Bu seriyi okuyanlar, sevenler, sevmeyenler aşağıya yoruuuummm.

13)Marissa Meyer - Cinder
14)Jamie McGuire - Belalı Düğün
"Bir Ay Günlüğü Serisi"ni uzun zamandır okumak istiyordum sonunda ilk kitabını aldım. Diğer kitaplarını da alıcaktım ama yoktu. Belalı Düğün "Tatlı Bela" serisinin ara kitabı gibi bir şey. Evet hala ilk iki kitabını okumasam da aldım işte. Bu arada ayracı çoook güzel. İnşAllah severim  ya bu seriyi. Çünkü 3 kitabı da elimde var. 

15)Harper Lee - Tespih Ağacının Gölgesinde
16)Anthony Burgerss - Otomotik Portakal
17)Holly Goldbreg Sloan - Mucizeleri Saymak
Mucizeleri Saymak kapağı çok güzel yaa. Otomatik Portakal bu yılki okuma listemde var. Ve Tespih Ağacının Gölgesinde, ben Bülbülü Öldürmeği sevdim. Onun da yorumu gelicek.

Evet, arkadaşlar, benim bu ay aldıklarım böyleydi. Sizler neler aldınız bu ay? Benim aldıklarımdan okuyup çok sevdiğiniz var mı? Ve ya şunu hemen oku dediğiniz kitaplar varsa asağıya yorum bıraka bilirsiniz. Yukarıda gördüğünüz kitap olamayan şeyler benim ajandam için aldıklarım, kırtasiye şeyleri. Eğer isterseniz ajanda süsleme ile ilgili bir yazı yaza bilirim. Yorum bırakmanız yeterli. Bundan sonra iki kitap yorumu da gelicek takipde kalın. :*


Bunlar da toplu hali. P.s. umarım bu ay alıpda unutduğum yine kitaplar yoktur. Artık aldığım kitapları da defterime yazmam gerek. :(

You Might Also Like

0 yorum