15 Günde, 10 Kitap! // 1-15 Şubat 2016

Ocak 31, 2016

Yeni bir 15 günde 10 kitap yazısıyla karşınızdayım. Geçen sefer eğer başarırsam devam ederim demiştim veeeee işte yine buradayım. Bu 15 gün benim sömestr tatilim olucak. 



Geçen seferki yazımı okumak isterseniz buraya tıklaya bilirsiniz. Önce geçen seferki 15 günde neler okumuşum ona bakalım.

Okuduklarım:
1. Kül - Shani Petroff, Darci Manley. Novella Dinamik Yayınları (463 sayfa).
2. Sonsuz Deniz - Rick Yancey. Pegasus Yayınları  (355 sayfa).
3. Karmakarışık - Emma Chase. Ephesus Yayınları (433 sayfa).
4. Her Gün - David Levithan. Pegasus Yayınları (333 sayfa).
5. Bülbülü Öldürmek - Harper Lee. Sel Yayıncılık (357 sayfa).
6. Bayan Peregrine in Tuhaf Çocukları - Ransom Riggs. İthaki Yayınları (399 sayfa)
7. Silber - Kerstin Gier. Pegasus Yayınları (397 sayfa)
8. Fısıltı - Becca Fitzpatrick. Pegasus Yayınları (415 sayfa)

Okuduğum toplam sayı: 3152
En çok okuduğum yayınevi: Pegasus Yayınları

8 kitap okumuşum. 2 kitabı da okuya bilirdim ama finallerim olduğu için yetişdiremedim. Olsun yine de ben bu sayıyla da çok mutluyum. Bu itapların çoğunun yorumu blog umda var isterseni bir gpz ata bilirsiniz.

Şimdi gelelim bu 15 gündeki yeni listeme. Geçen seferden kalma 2 kitabı daha ekledim. Bakalım neler okuyamayı planlıyorum.

Okuyacaklarım:

1. İçinde Aşk saklı - Judith McNaught. Epsilon Yayınevi (679 sayfa).
Geçen seferden kalan. Bir kısmet olamadı historical okumam.

2. Erebos - U. Poznanski. Pegasus Yaınları (479 sayfa)
Evet Erebos u hala okuyamadım. Nedense okumaya korkuyorum yaa.

3. Cassandra Clare - Mekanik Melek. Artemis Yayınları (536 sayfa)
Bu kitabı bir arkadaşımla beraber okumayı planlıyoruz. Çok merak ediyorum bu kitabı.

4. Jamie McGuire - Tatlı Bela. Yabancı Yayınları (427 sayfa)
Bu seriyi çoğu kişi çok seviyor. Bakalım nasıl bir seriymiş. Beyeneceğimi umuyorum.

5. Jamie McGuire - Araf. Yabancı Yayınları (504 sayfa)
Bir melekli kitap daha. Jamie nin değişik tarzda yazması çok garip. Çok merak ediyorum bu yazarı.

6. Alessandra Torre - Karanlık Yalanlar. Yabancı Yayınları (336 sayfa)
Yine Çok merak etdiğim bir kitap daha. Okuyup yorumlamak için sabırsızlanıyorum.

7. Jojo Moyes - Ardında Bıraktığın Kadın. Pegasus Yayınları (512 sayfa)
Pariste Balayını çok sevmiştim. 2. kitabı okumak için bir az beklettim. 

8. Helene Wecker - Golem ve Cin. Doğan Kitap (640 sayfa)
Bu kitabı ben daha önce okumaya başlamıştım, ama gözlerimde yaranan problemden dolayı yarım bırakmıştım. Bu defa yeniden okumağa başlıycam.

9. Kristin Cashore - Yetenek. Pegasus Yayınları (472 sayfa)
Çok merak ediğim bir kitap. Geçen yıl almama rağmen bir türlü sıra gelemiyordu. Sonunda bu ay okumağa karar verdim.

10. Becca Fitzpatrick - Çığlık. Pegasus Yayınları (408 sayfa)
İlk kitabı okuyup çok sevmiştim 2. kitabı da bu sefer okuyum dedim. 

Hiç bir şey olmazsa bu kitapları bu 15 günde okumayı planlıyorum. Sizin de aralarında okuduğunuz kitap varsa aşağıya yorum bırakmayı unutmayın. Bana şans dileyin :*

You Might Also Like

0 yorum