2016 Yılında Filme Uyarlanacak Kitaplar

Ocak 24, 2016

Merhaba, her kese. Bu sefer farklı bir yazı ile karşınızdayım. İnstagramda paylaştığım bir postda blog da hangi yazıları görmek istersiniz diye sormuştum. Ve siz de bana 2016 yılında filmi çıkacak kitaplarla ilgili yazı yazmamı istediniz. Hadi başlayalım o zaman.




2016 yılında çok fazla kitaplar filme uyarlanacak. Ben bunlardan türkceye çevrilenleri seçtim. Tabii bir kaç istisna ola bilir. :D  Hepsinin linkini koyucam, isterseniz fragmanlarını izleye bilirsiniz.



1. Pride and Prejudice and Zombies - Jane Austen, Seth Grahame Smith

Bu kitap henüz tükrçeye çevrilmedi ama ben "Gurur ve Önyargı" kitabını çooook sevdiğim için koymak istedim. Film Şubat 2016 da cinemalarda olucak. Fragmanını izlemek için buraya tıklayın. Şu an Jane Austen mezarda geberiyordur muhtemelen. Her kitabın Zombisini yapmak zorundalar mı? Neyse arkadaşlar kitabın türkcesini şu an buldum. Çevrilmiş. 



2. Düşüş - Lauren Kate


Doğrusu bir yerde bu yıl filme uyarlanıcak diye okudum ama fragmanı hala çıkmadı ve resmi olarak bir duyuru yok. Seri 5 kitaplık. Eğer merak ediyorsanız buraya 5 kitabının da resmini bırakıyorum. Ya da okuduysanız aşağı yorum olarak düşüncelerinizi bırakın lütfen, çünkü çok ilgimi çekiyor bu seri ve okumağı planlıyorum.


3. Çirkin Aşk - Colleen Hoover


Bu kitap benim Colleen Hoover den okuduğum ilk kitapdı. O kadar da ayılıp bayılmamıştım doğrusu. Ama yine de filmini sabırsızlıkla bekliyorum. Bu arada kitap erotik bir roman. Tam olarak fragmanı yayımlanmadı ama teaser ini buradan izleye bilirsiniz.


4. Okyanuslar Arasındaki Işık - M. L. Stedman

Çok fazla bilgim yok doğrusu. Bildim tek şey kapağının harika olması. Daha okumadım. Eğer okuduysanız aşağı görüşlerinizi yazın. 2016 da filmi çıkacak. 



5. Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları - Randsom Riggs

3 kitaplık bir serinin ilk kitabı. Türkceye yalnız birinci kitap çevrildi. Korku türünde bir kitap. Şu an okuduğum kitap ve filmini sabırsızlıkla bekliyorum. 25 Aralık 2016 yılında cinemalarda olucak. Fragmanını izlemek için buraya tıklayın.



6. Canavarın Çağrısı - Patrick Ness

2016 TBR listemde olan bir kitap. Filminden önce alıp okumağı planlıyorum. Aşırı merak etdiğim kitaplardan. Fragmanını izlemek için buraya tıklayın.  14  Ekim 2016 cinemalarda olucak. Sizler kitabını okudunuz mu? Neler düşünüyorsunuz? Aşağı yorum bırakmayı unutmayın.



7. Yandaş - Veronica Roth

Uyumsuz serisini ben okumadım hala. Ve kitablarını okumak istediğim için yalnız ilk filmi izlemeye gitmiştim. Bilmiyorum ben ilk filmi sevmiştim ama kitaplarını sevmeyen çoğu kişi var. Ve asıl olay 3cü kitabın sonu. Biliyorum spoil yedim artık. Film 9 Mart 2016 da cinemalarda olucak. Belki ben de 2ci filmi izler sonra buna giderim. Hala bilmiyorum. Fragmanı izlemek için buraya tıklayın. Yine de ben Trice ve Tobias ı çok seviyorum ve onlara veda etmek istemiyorum.



8. Trendeki Kız - Paula Hawkins

Beni tanıyorsanız bu kitabı sevmediğimi biliyorsunuzdur. Film 6 Ekim 2016 da cinemalarda olucak. Hiçte bu film için heyecanlı değilim. Hala fragmanı falan ortalarda yok.



9. Senden Önce Ben - Jojo Moyes

Ve eğer beni tanıyorsanız bu kitabı ne kadar çoook sevdiğimi biliyorsunuzdur. 3 Haziran 2016 da cinemalarda olcakmış ama hala fragmanı falan yok. Neden? Nerede Will? Sabırsızlıkla bekliyorum bu filmi. Sam Claflin oynuycak yaaa.



10. 5.Dalga - Rick Yansey

Gelelim benim sevimli distopik serime. 21 Ocak 2016 dan cinemalarda. Bildiğim kadarıyla Türkiyede geç gelicekmiş cinemalara. Ama bizde geldi bile. Ve yarın filmi izlemeye gidiceeem. Tabii her hangi bir problem çıkmazsa. Fragmanını izlemek için buraya tıııık. Çok heyecanlıyım ya bu film için.



11. Cehennem - Dan Brown

Dan Brown severlere gelsin. Film 14 Ekim 2016 da cinemalarda olucak. Daha önce Brown'un Da Vinci Şifresi, Melekler ve Şeytanlar kitaplarının da uyarlamalarında ana karakter Robert Langdon'ı canlandıran oyuncu bir kez daha aynı rolle bu filmde yer alıyor.





12. Fantastik Canavarlar Nelerdir ve Nerede Bulunurlar - J. K. Rowling

Sonunda yine Harry Potter la ilgili bir şeyler geliyooor. Tabii ki de bu film Harry Potter den uzun uzun zaman öncesini anlatıyor ama yine de olsun ya ben seve- seve izlerim. Fragmanı izlemek için buraya  . Aranızda Potterhead lar varsa hadi o zaman aşağı yorum bırakıııın #POTTERHEAD .





13. Ben ölmeden önce - Lauren Oliver


Evet arkadaşlar bir yerlerde bu kitabın da filme uyarlanıcak olduğunu okudum. Yine okumadığım bir seri mi desem. Okuyup seven çok yok snırsam. Çünkü çok karşıma çıkmadı. Sizin aranızda okuyup sevenler var mı? Varsa aşağı düşüncelerinizi bırakmayı unutmayın.






14. Let it Snow - John Green

John Green'in türkçeye hala çevrilmeyen bir kitabı. 9 Aralık 2016 da cinemalarda olucak. 






Sizin sabırsızlıkla beklediğiniz filmler hangisi? Hadi yorum bırakın konuşalım.

You Might Also Like

0 yorum