Bu Ay Neler Okudum? / Ocak 2016

Ocak 31, 2016


Her kese merhabalar. Nasılsınız? Bu ayınız nasıl geçti? Neler okudunuz? Ben 2 çizgi roman, 13 kitap olmakla toplam 15 kitap okumuşum bu ay. Benim için çok güzel bir sayı. En son geçen sene yaz tatilimde böyle güzel bir rakam oluşturmuştum. Bu ay aslında benim sınav ayımdı. Sonunda bitdi ama. 




Bu arada arkadaşlar, instagramdan bana "final ayında nasıl bu kadar çok kitap okuya biliyorsun?" diye soru gelmişti. Aslında bu ay yalnız finallerimi verdiğim günlerde dışarı çıktım. Çoğu günüm boş geçti. Benim de çok fazla kitap okumaya vaktim oldu. Bu gördüğünüz kitapların çoğunu geceleri okuyup bitirdim. Bilmiyorum son günlerde yalnız gece kitap okuya biliyordum. Buradan o arkadaşlara sesleniyorum "nazar etme nolur, çalış senin de olur" :D xoxoxoxo.

Gelelim kitaplarımıza. Çoğunun youmunu blog a girmiştim bir kaçını da instagramda yazmıştım. 2-3 kitabın yorumunu hiç bir yere yazmamışım, ama kitapları çok sevdiğim için yorumlarını blog a girmeyi düşünüyorum.

1.Jojo Moyes - Sevgilimden Son Mektup

Kitabı gerçekten çok sevmiştim. Rahatsız eden bazı tarafları vardı ama yine de güzel Jojo Moyes kitaplarındandı. 

Puanım: 4/5


2.Wendy Higgins - Tatlı Hesaplaşma

Bu seriden ayrıldığım için çok üzülüyorum. Benim çok sevdiğim Melekli, Şeytanlı, Nefilli serilerden biri. 4. kitap olarak Kaidan ın ağzında anlatan yan kitap daha çıkacak. Ama daha önce de söylediğim gibi ben Kaidan ı sevmediğim için pek de hevesli değilim. Eh işte belki alıp okurum diyorum. Bir de seride gerçekten şeytan tüyü var sanki eksikleri çok olsa da kendini okutuyor.

Puanım: 5/5


3.R. J. Palacio - Mucize

Mucize benim gerçekten severek okuduğum bir kitap oldu. Konusundan uzun uzun yorumumda bahsetdim, eğer okumak isterseniz buraya tıklayın.

Puanım: 5/5


4.Fatma Erdek - Gece ile Şafak

Kitapla ilgili çok karışık duygular içindeyim. Yorumumda da söylediğim gibi okurken Yeşil Cam filmleri aklıma geldi hep. Blog a yorumumu girmiştim ama pek ayrıntılı değildi. Çünkü kitapta bir olay var ki, ilk başlarda bunu hiç aklına getirmezsin, ama okudukdan sayfalar sonra ipuçları ortaya çıkıyor. Ben de bu üzden eğer okumak isterseniz diye çokta iyi anlatamamışım. Bakmak isterseniz buraya tıklaya bilirsiniz.

Puanım: 4/5


5.Andy Weir - Marslı

Bu kitabın konusundan bahsetmeme gerek yok diye düşünüyorum, malum her kes okudu zaten. Ben okudukdan sonra filmini de izledim, gerçekten çok güzeldi yaa. Marka bayıldım, aşık oldum. :D

Puanım: 5/5 


6.Saga Volume 1

Bu benim okuduğum uzun zaman sonra ilk çizgi romandı. Konusu, çizimleri gerçekten çok güzel ve farklıydı. Bir az açık sahneler var eğer bu sizi rahatsız ederse okumanızı tavsiye etmiyorum. Bu üzden isterseniz bir kitapçıda açıp bakın işte eğer hoşunuza giderse öyle alın. Ben bu çizgi romanın sayıları çıktıkca alıp okumaya devam edicem. Türkceye yalnız 2 sayısı çevrildi henüz.

Puanım: 5/5


7.Saga Volume 2

Hazır 1ci cildinden bahsetmişken 2ci cildinden de bahsedeğim. Bu cildi dün akşam okudum. Gerçekten harikaydı, bu cildine bayıldım. Çoğu şeyi bu cildde görüyoruz. Güzel haraketli bir cilddi.

Puanım: 5/5


8.Rick Yansey - Sonsuz Deniz

5.Dalga hastası olduğumu biliyorsunuzdur artık ve buna  bayıldım. Bu kitapda daha çok Hilecinin anılarını görüyoruz, onu daha iyi tanıyoruz. 3. kitabı sabırsızlıkla bekliyorum. Yurtdışında bu yıl çokacakmış bakalım ne zaman çevrilir.

Puanım: 5/5


9.David Levithan - Her Gün

Her Gün kitabını ben çok severek okudum. Beklentimin tam üzerine çıktı. Konunun 2ci kitapta nasıl devam edeceğini çok merak ediyorum. Yorumuma buradan baka bilirsiniz.

Puanım: 5/5


10.Emma Chase - Karmakarışık

Komik, eğlenceli bir aşk romanı okumak isterseniz bu kitap tam size göre. Bu kitabın da yorumunu blog'a girmiştim, isterseniz buradan baka bilirsiniz. Size Drew'la başarılar. 

Puanım: 4.5/5


11.Kristen Gier - Silber

Bu kadına bayılıyorum. Gerçekten bu kadının hayal gücüne aşığım. Öyle güzel, öyle tatlı yazıyorki. "Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer" serisini geçen yıl okumuştum ve muhteşem ötesi ya. Uzunca bir yorum girmek istiyorum bu kitap için. Zaman bula bilirsem yazıcam.

Puanım: 5/5


12.Ransom Riggs - Bayan Pregrine'in Tuhaf Çocukları

Bu kitap nasıl bir şeydi ya. Bir tek sevmediğim küçüçük konu yazarın kendini bazı resimlerle kısıtlamasıydı. Ama konusunu öyle güzel anlatmış ki. Ve en zor olan kısım da bu fotoğraflardan böyle hikaye çıkarmasıydı.

Puanım: 5/5


13.Becca Fitzpatrick - Fısıltı

Sonunda bu kitaba başladığım için mutluyum, çok severek okuduğum kitap oldu. Bu kitabın uzun yorumunu blog a girmiştim. Okumak isterseniz buraya tıklaya bilirsiniz. Beni sinir eden bazı karakterlerden başqa her şeyiyle güzeldi.

Puanım: 4.5/5


14.Shani Petroff, Darci Manley - Kül

Aşık olduğum bir distopya daha. Sen nasıl bir kitapsın böyle ya? Yorumumu buradan okuya bilirsiniz. 2. kitabı yurtdışında bile hala çıkmasa da siz şimdi alın bu kitabı okuyuuun. :D her yerde bunu söylüyorum. 

Puanım: 10/5 :D xoxoox



15.Harper Lee - Bülbülü Öldürmek

Çok güzel bir kitaptı. Irkçılık, eşitsizlik küçük bir çocuk olan Scout Finch in gözünden anlatılıyor. Bu kitabın zamanında yasaklandığı malum oldu. Okumanızı tavsiye ederim. 

Puanım: 4.5/5


Evet arkadaşlar benim bu y okuduğum kitaplar bunlardı. Sizler neler okudunuz? Ve ya benim okuduklarımdan okumak istediğiniz, okuyup sevdikleriniz var mı? Varsa aşağı yorum bırakmayı unutmayın, çok merak ediyorum. Son olarak umarım Şubat ayı da böyle güzel geçer. 

You Might Also Like

0 yorum